be there by your side

blev ingen bio igår, eftersom linn fick migrän. sen började det regna som in åt helvete.. blir väl stan på söndag och måndag. söndag antagligen träffa jesper, måndag med linn och om någon vill träffas? vaknade typ nyss, och kollade ut. fyfan vad grått det är. har ingen lust att göra nånting, usch.. men min dag blir ljusare med ulriks låtar! håh, så himla kär i den pojken. :$ skulle kunna göra allt för att få honom. sitter och kollar runt på fb, å stör mig på massa folk som uppdaterar hela tiden :) sen en tjej som lägger upp bild på sin rumpa, wtf? 4 dagar tills skolan börjar.. fan vad detta sommarlov har gått fort.. rättare sagt, detta lov har sugit så jävla mycket! inte hunnit med allt jag velat, inte träffat alla kompisar jag velat.. sure har jag lärt känna mycket folk, och haft liiiiite roligt.. men det kunde ha vart bättre.. nu ska jag inte fortsätta babbla, haha. puss!

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0