february air

blir bio senare idag med linn aka limpan, hahaha! hennes gamla smeknamn, ganska sött när alla gick runt och sa limpan till henne. :D goa tider, det ja. blir att träffa jesper kanske lite innan, har värsta dåliga hår dagen.. försöker hitta min älsklings mössa men hittar den ingenstans. :( hoppas jag inte har glömt den i min gamla skola eller nåt sånt.. för palla ha pappas mössa (nästan likadan). mitt hår är helt fucked up, det lockar sig stup i kvarten, kommer seriöst snart klippa av det. får platta det senare och dra på en mössa fort som fan. det ska tydligen bli värsta regn ovädret, hehe.. inge roligt. den 24;de börjar jag skolan, tumme ner.. fast får träffa massa med awesome folk! typ cissi, daniel, samuel och sebbe.. sen vet jag inte, lol.. åh nu ska jag avsluta detta inlägg, puss!




Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0