have you ever stop and just enjoy?

igår så åkte jag in till stan vid 14.22 ungefär? så pappa släppte av mig vid resecentrum och jag fick gå ända till jesper. jobbigt värre alltså, så stod man där vid hans moppe i ungefär.. 1 och ½ timme. sen fick jag blodsockerfall och satte mig ner, allting blev seriöst svart och suddigt. trodde jag skulle dö eller nånting, hehe. ah men sen gick vi in och han käkade. sen satte vi på 8 mile, och båda hade väl sett den så den var inte så intressant. efter typ.. 3 timmar så stack vi ner till stan för att komma ut lite. då gick vi till donken och träffade på massor med awesome folk. satte mig hos jossan, och jesper hos dennis. sen gick vi in och dom käkade. sen ut igen. sen försvann dennis å jesper helt plötsligt, lite dissande men aja. jossans kompisar är ganska läskiga förutom ebba.. sen ryckade en som jobbade där på oss. ;) hahaa, man fick tydligen inte röka där och man fick inte sitta på borden. sen stack dom, så det blev bara jag och jossan kvar. då gick vi runt och väntade på att klockan skulle bli 19:20. så vi satt i busskuren till då. sen kom bussen och vi åkte hem. :) lite sån här.. perfekt dag även om jesper dissade mig. tror aldrig jag har mått så bra.
nu ska jag ner och käka frukost, hare gött!



Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0