i love you more then words can say♥

berättar idag lite bättre om vad vi gjorde å sånt, here we go! :

som sagt, först åkte jag in vid 7. mötte upp milton, gick runt i ungefär 5 minuter och letade efter linn. sen sa hon att hon var vid gottoteket, suck. vi gick runt lite, och hon visste inte vart pressbyrån var, och trodde man skulle gå över järnvägsspåret, hehe. sen gick vi dit och jag tankade min mobil med 50kr, så jag kunde smsa jesper. efter det gick vi och åkte en karusell, haha! höll på att dö typ. + då började min mobil vibrera, great! då var det jesper som ringde, men ringde upp honom sen efter. han svarade inte, så vi gick in på coop medans linn ville till filmkedjan men vågade inte hehe. ähm, när vi var inne på coop så ringde jesper å frågade vart jag var, och då var han vid donken.. sen gick det väl en timme eller nåt så gick vi till netto, och linn sa att dom hade jääääätte goda klubbor. men nej, så stötte vi på mitt ex. hahah, höll på att dö av garv. sen satt vi utanför bokia, och sen gick vi till stadsparken och chillade runt. satte oss på några knölar där dom dansade zumba, yeah! efter det gick vi till nån mack för att linn ville ha klubbor, roligt roligt. sen gick vi och satte oss igen, då stack jag och mötte jesper. sen typ.. satt jag med jesper vid bion, men vi stack till honom typ efter 5min. han ville ha en tröja men ja, det gick lång tid. så gick jag och köpte en cola. och han ville tillbaka till honom, och ja.. jag sa "okej, 15minuter sen måste jag dra" låter lite fel, men det får vi tåla. och då hände det massa saker, men skitsamma. :) 
nu orkar jag inte berätta mer eftersom ni vet slutet? :o

aja, kramp i fingrarna nu typ haha!

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0