just try to never grow up

gash, natten kändes som en evighet typ! låg och snackade med jesper till.. 2 kanske. sen började mobilen dö halvt så jag sa godnatt. på torsdag blir det utomhus bio kl 10. yepyep, riktigt awesome. kommer vara där med milton, stoffe och linn. kanske jesper.. det är någon barnfilm som går 10 på kvällen? :s ah, helt puckat men. får väl åka in och kolla ändå, det är ju gratis? :) vaknade utav att pappa började dammsuga, damn! ville ju sova länge förtusan.. mitt hår är superduper lockigt, hihi. och luktar baby shampoo och balsam. det är riktigt awesome :D ihm... får väl se om jag köper ny töjning, eftersom min är typ för liten så den åker ur? men ba "wtf?!" och drömde ännu en cp dröm som vi inte ska ta upp här! 


milton&stoffe, grym saknad < 3

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0