life is life is good

okej.. skulle nog inte ha sagt sådär igår om att det skulle regna och åska! :$ det började ösregna, å dundra somfan! mysigt vare, ganska iallafall. haha. såg dock bara 2-3 blixtrar, inget mer. imorse haglade det somfan och var värsta stormen, hoppas det inte är det imorgon ivf. kanske på morgonen men inte senare på kvällen ;) sitter och glor med mamma på nåt turkiskt pogram, någon serie typ. blir att tanka mobilen imorgon, så får man ringa lina en snabbis och typ ja.. det skulle vara trevligt. :D om hon nu svarar dessutom. vet fan inte vad jag ska ha på mig imorgon, funderar på jeans och en tjocktröja men det ser för.. hemma ut. vill inte ha shorts heller.. kommer ju vara ute sent.. äh fan får pröva massor med kläder senare!
nu har jag babblat på rätt så mycket, så jag tycker att jag ska avsluta detta nu. hehe!

hörs!

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0