maybe we forgot all the things we are

blir antagligen bio imorgon med linn och veronica, "jag saknar dig" ganska nice. mår bättre nu, hehe. :) sitter och kollar runt på weheartit, och fyfan så jävla sanna bilder det finns. sitter just nu och lyssnar på min "kärleks" playlist på spotify, inte så bra men jaaa... här är den /my whole horizon is you\ ganska söta låtar ändå. blir antagligen att ringa ett samtal imorgon, hehe.. hoppas jag mår bättre efter det. hoppades på att han skulle komma idag.. men han gjorde inte det, skitsamma. vill stå i kisoken i österåker så man kan träffa andreas å putte.. det skulle vara trevlans, dom får mig på bra humör! gulliga pojkar, haha ja. nu ska jag ladda ner musik, så jag kan drömma mig bort en stund.

Tumblr_lq2h1qg6sw1r0li8fo1_500_large



Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0