my arms get cold in february air

skoldagen gick segt fram.. hehe, tipspromenaden gick fort ganska bra. skrattade rätt så mycket idag faktiskt. sen när jag kom hem göttade jag mig med en liten bit kladdkaka, sen nu till middag käkade jag makaroner och ketchup, haha. sen träffade jag jesper och dennis, snälla killar som kom hit ifrån katrineholm på moppe! både är lika störda ;). men träffade dom bara i typ 10-15 minuter? sen stack dom till marmorbyn, till typ grim. ah sen gick jag hem och satte mig här. :) bad pappa köpa lite ahlgrens bilar, mumsi! nu är det helg, så det får väl bli någon godisbit iallafall ;). nu ska jag ladda ner någon film och mysa. puss!

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0