on the weekend

sitter just nu och dunkar skrillex i mina hörlurar, sjukt nice alltså. mamma och pappa ska bort vid halv 7, så blir typ ensam hemma rätt så länge. slösar den tiden med att snacka i tlfn typ as mkt. :-) kommer bli nice det också. har laddat upp med godis och cola nu, hänkade pappa när han handlade. så jaa.. finns inte så mycket att skriva, än att jag kommer ha det as nice här själv typ. ska ladda mobilen så jag har batteri till alla samtal, mehehe.. drömde världens random dröm häromdag, pallar inte berätta just nu iallafall haha! rock that body, come on come on rock that body.. eller nånting, hahah. ähm, nu ska jag chilla vidare så blir det ett inlägg senare guys.



cannabis planta, lr nåt. :-)

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0