party in my head

håller just nu på och töjer mitt öra. går väl.. åt helvete :) fått igenom halva iallafall.
var på stan idag, träffade massa killar. lol. men ah. pallar inte blogga som alla andra.
drar nåt kortfattat om dagen

gick runt och väntade i en halvtimma på linn, sen gick jag å köpte telia refill å smsade henne. ringde martin å snackade kort med honom. ganska rolig kille. han gillar tydligen min brytning, haha. sen kom hon, och vi gick runt. köpte min töjning å sen klubbar. leo ringde å frågade vart vi var, så var vi på donken å lökade. så kom leo rasmus jakob och daniel tror jag. så hade vi det trevligt, sociala klubben typ. sen stack dom, och vi stack till fimkedjan och köpte mer klubbor. lol. så gick vi typ runt som emos och letade efter nåt roligt. satt å försökte trycka in töjningen, sen var man barnvakt åt leos cykel i typ 5minuter. sen skulle jag hem å linn hem. så vi stack till coop, å hon köpte cola. så mötte jag leo utanför å gav honom en hejdå-kram å sen stack till bilen där pappa hämtade mig :)

inte så kortfattat men ändå, pallar direkt inte skriva allting. men ni förstår lite! ähm, nu ska jag gå ner och ta nånting kanske? vet inte hur jag ska berätta för mamma å pappa om töjningen, hehe! men fårse hur det blir.. nån gång får dom reda på det.


Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0