please dont lose all of me

skoldagen idag var riiiktigt seg alltså, fattar inte hur jag ska orka med det här i 117 veckor till.. 117 eller 170.. jag kommer inte ihåg vad mia eller vem det var som sa det. anyway, imorgon så ska jag inte till skolan och inte fredag heller. eftersom alla ska sova över på någon bygdegård? och jag mår verkligen inte helt 100 så orkar inte vara med, också så glömde jag å lämna in lappen.. wops? så imorgon börjar min helg! antagligen så åker vi till örebro och shoppar loss. måste köpa typ.. jeans, tröjor, jacka, gympa skor och sånt skit. drack nyss lite bravo juice, alltid gott alltså. känns som hela min dag är bortkastad eftersom jag kom hem vid 4 tiden. och alla slutar typ 1-2. nu slipper man iallafall äckel skolan i 4dagar, 95% av alla som går där är dryga fittor. dom andra 5% är snälla och trevliga. funderar väl på att dra in till stan och införskaffa lite godis kanske i helgen? ;) skulle vara rätt så gott. 
men nu ska jag dra och ta nån macka, maten i skolan var ingen höjdare för mig. puss!



Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0