rolling in the deep

det ösregnar ute, vaknade för en stund sen.. usch fyfan vad skönt! och mitt internet fuckar upp sig, så ja.. jävla fitt internet! brutala ord ifrån en liten tjej, myes. det kliar på benet också.. faaaan. snackade med gulligaste rasmus igår till typ 2 på natten, sen var jag tvungen å säga godnatt å lägga ifrån mig tlfnen. ah sen som sagt isac är ju helt retard eller nåt. martin också för den delen, han säger att jag sätter på mina hundar. 

jag - GÅ!
isac - vill inte...
jag - AMEN GÅ DÅ.
isac - NEJ!
jag - jag snackar med hundfan...
isac - voff!

jäkla retardunge typ, hahaha. anyways, nu ska jag gå ner och äta frukost om jag orkar... mitt ben kliar fortfarande äckligt mycket. nu ska jag sluta skriva innan internet kollapsar.

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0