stoppa upp en korv i röva

jag är så jävla trött på dig bea, ditt ip är 81.234.249.26 så alla vet. :) är så jävla trött på att du stalkar min blogg bara för att skriva massor med skit. herregud, du håller på såhär bara för att jag inte ville vara din bästavän. asså gud, skaffa dig ett liv tjejen. det visar bara hur patetisk du är när du sitter och kommenterar anonymt. skriv ditt namn och stå för det du säger? jävla fega kycklinghuvud, fattar fan inte vad det är med dig. du tvingar folk att bli kompis med dig, och du visste inte ens vart jag bodde.. göteborg? haha. lilla gumman alltså. orkar inte ödsla tid på dig, men blev så jävla trött. om du tror du är nånting bakom skärmen, så kom hit då så ska vi se vem som backar undan. 

peace.

Kommentarer
Cissi

Slap the bitch haaard........... :D

2011-08-28 15:24:45
URL: http://cissiyah.blogg.se/
Anonym

den som backar undan är du ;)

är inte rädd för dig bitch

2011-08-28 21:35:38
matilda

herregud håller hon fortfarande på? :s

2011-08-28 22:18:03

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0