the hardest part of this is leaving you

Har jobbat arslet av mig idag typ. Skrapat upp knäna och benen, blivit öm om handflatorna och sett katter sno en påse med bullar. Ganska awesome dag egentligen. Skrattat rätt mycket, längesen sist. Lasse och Benny får min dag att bli ljus, pappa och mamma med.

Lasse - Det var en tjur pappa och en anka, sen skulle tjur mamman...
Benny - Tjur mamma?
Lasse - Nej vänta det heter ko! Fast den kanske var transa? Då borde det bli tjur mamma!
Jag - *asgarvar*

Imorgon blir det att fortsätta arbeta, sen på onsdag gå på stan med Linn om det går som vi vill. Känns ganska skönt att träffa henne. Var rätt längesen. Prata ut om allt, kanske sätter oss på donken och lökar. Dom har väl internet så blir väl ett inlägg eller nåt. Hon har också färgat håret blondt, och med brun underlugg. Helt underbart sött!

Nu ska jag dra ner och ta nånting antagligen, käkade inte så värst mycket hemma hos dom. En halv korv och lite sallad. 

Ha det bra!


Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0