well if i held the hours in my hand

nu har jag fått igång min kära iphone 4! sjukt kär i den, laddat ner facebook, spotify, skype, angry birds, talking tom, messenger, minecraft, dayviews, nyan cat och viber än så länge! :D viber är så man kan smsa och ringa folk som har iphone gratis. ganska soft :)
i skolan idag hände inget speciellt, hade bara allmänt roligt. så kom man ju hem till världens överraskning, så låg det en iphone 4 på bordet. blev lite chockad och började skutta omkring. ;) snart blir det väl att hoppa i säng och fibbla med tlfnen, eller bara sova. är så jävla trött efter att vakna 7. måste lyssna på yt på mobilen, eftersom jag inte har spotify premium, så jävla lågt! :( man borde kunna lyssna ändå! nu ska jag sluta babbla och ta en macka. blev ingen mat idag. hhehehe xd puss!

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0