Camsex, telefonsex, & nakenbilder.

Jag förstår inte riktigt hur killar och tjejer tänker nu för tiden?
Liksom, jag ser på dayviews/bilddagboken hur tjejer lägger ut lättklädda bilder, och killarna kommenterar "HET!"
Ska man behöva känna sig glad och speciell genom sånt här? Ska inte en kille kunna säga "Du är otroligt fin!" face to face?
När killarna flashar snoppen i webbkamera.. Vad gör det för nytta? Är det inte bara äckligt att sitta och runka till en dataskärm och en tjej man knappt känner?

När man lägger ut såna här bilder, så försvinner dom aldrig ifrån nätet.
Folk sparar bilderna, och dom finns kvar där. Föralltid. Man kan inte göra nånting åt det.
Man kastar bort sin kropp och sitt liv åt nånting som är helt värdelöst.

Man blir ett sexobjekt för killarna, är det de man vill bli? Jag skulle inte vilja bli det.

Jag ser så unga tjejer som lägger ut såna bilder, eller skriver utmanade texter.. Att det nästan är läskigt.
Det är inte bara om tjejer, det är även om killar. Killar kan också råka illa ut.
Bilderna kan spridas runt på nätet fortare än man anar. Fortare än vad man hinner tänka.

Är det verkligen såhär vi vill ha det i framtiden? Att alla ska skriva till varandra i 5minuter, och sen helt plötsligt sitta och kolla på när den andra "leker"?

Kommer det aldrig bli nån riktig kärlek? Eller kommer det bara bli ett "one-night-stand" över datorn?

Jag var bara tvungen att skriva det här.. Känner mig sjukt deprimerad, arg och sånt när jag ser det.


Kommentarer
Cissi

Håller fullständigt med dig Sanna!

2011-07-10 22:09:15
URL: http://cissiyah.blogg.se/
KUNGENHEDWIG

sanna,du har helt rätt och därför håller jag med dig.<3

2011-07-10 22:12:03
URL: http://candypocket.blogg.se/
cd

Jag håller med dig sanna.

2011-07-10 22:13:29
Elin

bra skrivet sanna!!

du har verkligen rätt

med de du skriver

stå på dig!!

2011-07-14 02:27:39
URL: http://eelinofsweden.bloggplatsen.se

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0