I'm king of my own life.

Jobbat idag och igår, super nice yes yes. Är ungefär uppe i 850 spänn? Ganska soft.
Blir iPhone, och en resa till Jesper och massa andra helt klart! :)
Världens finaste kille, trolololo.
Känner mig som en pappskalle som inte bloggar ofta, förstår om min blogg suger men ändå är den uppe i 20läsare?
Ganska bra, även fast jag inte bloggar! Men det ska bli skärpning.

Vill just nu på kryssning, nu nu nu typ. Men Adde vägrar hänka, haha. Och Pontus kommer bara supa skallen av sig!
Kanske Philip eller Jesper? ;) Hmmm, får se! 

Snart ska vi äta ost schnitzel, (stav?) och pommes! Sen baka bullar, blev så himla sugen igår! Tihi.

Nu ska jag prata med Pontus i tlfn, medans han är hög. /skämt å sido.

Ha det så gött!

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0