Put your hearts in the air

Det verkligen ösregnar ute! Sitter just nu ute på altan och hör hur regnet smattrar emot taket.
Ganska mysigt om jag får säga det själv, skulle vart ännu mysigare med honom.. ♥

Är på blogghumör, blir det om jag är nöjd över min blogg design.. Sant... :$
Väntar på att han ska smsa så jag kan ringa honom, saknar hans underbara röst..

Ähm.. ska jobba på lördag och sen på söndag, sjukt nice! :)
Får 50 kr i timmen, ganska ok.
Blir 300 spänn per dag ungefär? Då har jag tjänat 600 (eller mer) på två dagar.

Har inte ätit nånting idag.. Lite flingor till frukost, sen en macka till middag.
Igår käkade jag flingor till frukost, och en potatis till middag.
Vad tusan är det med mig nuförtiden?

Aja, funderar på att gå och göra te.. Kanske tar flingor? Kurrar smått i magen faktiskt fast jag ignorerar det..
Ska inte skriva för långt nu, och ha det bra!

OVER AND PEACE OUT!

Kommentarer
Sofia - Mode, foto & personligt

Sugen på att pimpa din mobil lite extra med ett nytt skal? Kika in hos mig för nu har jag en tävling där man kan vinna ett presentkort på 100 kr hos Phonefashion som för unika skal till din mobil.

Detta gäller inte bara iPhone utan de allra flesta mobilmodeller som är raka! Man sätter bara på skalet på det vanliga skalet :)

2011-07-15 23:50:27
URL: http://smnmode.blogg.se/
Sofia - Mode, foto & personligt

Gillar du tävlingar? Då borde du kika in på min blogg för under kategorin tävlingar har jag en massa roliga saker på gång! Var gärna med i något :D

Kram

2011-07-16 12:52:06
URL: http://smnmode.blogg.se/

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0