Skinny dipping in the dark.

Nu blir det att kolla på "Kurage, den hariga hunden".
Precis städat klart rummet också, score!
Pappa åkte in och skulle handla, så bad honom köpa med sig godis till mig.
Måste gotta mig lite till filmarna ikväll! Har inte ätit något onyttigt på typ.. en vecka eller några dagar.

Jag vill också just nu åka till IKEA och handla :(
Köpa smyckeshållare, klädhängare, ny byrå kanske och säng? Men sånt får man önska sig lite mer. ;)
Oh, IKEA finns ju i Örebro så kanske blir att lura dit föräldrarna sen jag själv drar till Jesper.
Haha, fan vad badass jag är! 

Men ja, nu ska jag strax kolla på Kurage.. längtat!

Nu börjar det, ha det så göttit!



Finaste pojken. ♥

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0