You can break everything I am

I helgen är det ju Malmamarknaden, har fått 344 kr av mamma så jag kan gå dit. Men vet inte om jag orkar. Kanske bättre att gå på stan eller spara pengarna?
Vill ju gärna gå eftersom man kommer säkert möta massa med awesome folk, men vill ju inte gå dit själv. Känns ju lite forever alone, eller nåt.
Ingen kan typ heller gå med mig, eftersom dom är borta, eller inte orkar gå dit.
Jesper går ju på kryckor så det är ju ganska dumt att tvinga med honom.

Nu kollar jag på Cartoon Network, igen! Det är ju så roligt att kolla på det, kollar just nu på Mr.Bean, teheh!
Om ni ska på malmamarknaden så säg gärna till! :))


Nu ska jag fortsätta kolla och snacka med Sebbe på msn!

Kommentarer
Cissi

Jag ska dit på Fredag :)

2011-07-26 19:22:59
URL: http://cissiyah.blogg.se/

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0