Glad Midsommar!

Hejsan allihopa! Har precis käkat frukost, och borstat tänderna. :D
Får se om vi åker ut till Österåker och kollar på stången, och sånt.
Jag tänkte klä på mig något somrigt, men om det börjar regna så vet jag inte...
Får väl hoppas på bra väder!

Jag slänger kanske in dagens "outfit" om jag orkar. Haha, latmask!
Vet inte vad jag ska skriva mer.. Längtar tills imorgon, då min älskling kommer! :D
Superduper glad, vi har inte träffats på 2veckor tror jag...

Ska försöka hitta någon som kan fixa ny bloggdesign... Hoppas jag hittar någon!
Får väl se om jag gör någon simpel design. :P

Men ja! Nu ska jag väl kika runt på internet och sånt..

Ha det bra, och drick inte för mycket om någon ska det!

Kommentarer
A-m-a-n-d-a ♥

gud va söt blogg du har! ha en bra midsommar! :D

2011-06-24 15:08:42
URL: http://aamandawahlgren.blogg.se/

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0