Ovo je balkan!

Tjenare, kom hem ifrån Belgrade kl 1 inatt, sen 2 timmar med bil.
Så det blev en ganska lång resa, sjukt underbart det är där!
Åker dit igen efter skolavslutningen.

Sitter just nu och äter en Toffifee, gick ner 1-2 kilo när jag var där.
Så måste buffa upp mig igen. 

Det är ju disco ikväll också.. Vet inte riktigt vilken tid och skit men får se.
Blir att ha shorts, och en tröja ifrån Belgrade.
Fått lite färg på benen, men det var ju nämligen ingen solsemester.

Grät lite på flygplatsen, ville verkligen inte åka ifrån dom.
Dule, Dûsan och Marijana.
Världens underbaraste människor. 

Men nu ska jag pimpa min mobil, och sen börja fixa mig lite.
Ha det gött!
Kommer kanske cp bilder ifrån Belgrade, men vi fick köpa en kamera.
För jag glömde min system, så.. Bilderna är inte så bra.

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0