Sagan om hur det sket sig.

Jag är ganska arg, ledsen, besviken och sånt.
Men ska försöka blogga...
Asså, min kille lovade att komma idag, vi har inte träffats på 2 veckor och jag saknar ju honom otroligt mycket.
Så säger han " vet inte om jag kan komma... men kan komma på söndag. "
Efter så fråga han om jag var arg, då sa jag nej. Fast egentligen så var jag det. Orkar inte med bråk..

Nu väntar jag på att min farsa ska komma hem med knäckebröd!!
Är sjukt sugen på det, så pappa stack in och ska köpa det.. :)
Haha, skit också. Kan inte låtsas vara glad ens.
Ska se om jag kan sova hos någon tills imorgon.

Nu tänker ni "ohno! hon tänker ge hämnd!"
Haha, vem vet? Jag kanske stannar kvar hos kompisen och dissar min kille.

Så grym ska jag inte vara iallafall, det hade vart awesome.. :blush:

Nu kommer pappa hem med knäckebröd, byebye!



Var bara tvungen att göra bilden, haha! :D

Kommentarer
linus

Jag älskar dig, och kommer imorgon!<3

2011-06-25 18:14:55

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0