Score!

Idag var jag ju nere i Österåker och kollade på Midsommarstång och sånt!
Fick även jobba lite... :p Puh! Vad ivriga ungar kan vara ibland! :S
Jag fick jobba lite vid fiskedammen, fy vad dom slet i "fiskespöt" :o
Är dom så sugna på godis att dom inte kan vänta tills jag har satt på godiset?
Hmmm.. Iallafall så gick det jätte bra! Fick en godispåse som tack. ;) Super!

Ska prata med älskling lite senare om det är 100% att han kommer.
Annars blir jag bara lite mycket sadface, :(

Ja, mamma och pappa ska äta sill och potatis, och sånt äckligt.. :P
Jag ska väl äta kebabtallrik eller något onyttigt idag. ;)
Blir jordgubbar och glass lite senare, mysigt mysigt!
Eller får se om vi ska spara dom tills Linus kommer.. 

Sen var det häst och vagn, och hästen ja... Bajsade, rent ut sagt.
Och det stank som f-n!

Hade inte med mig kameran, så det blidde inga bilder! 

Men nu ska jag inte störa er mer, ha det så kul och bra!

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0