Take my hand and I'll guide you to hell.

Tittar just nu på Kungen av Queens, medans jag snackar på skype och skriver med Linus OCH! Skriver en berättelse!
Många saker på en gång ;) Vet inte riktigt vad den ska handla om, finns mycket jag vill skriva om.

Incest, åldersskillnad, kärlek, drama och sånt! Massor.

Får väl fnula lite, (fint ord).
Dock måste jag lägga mig tidigt, ska upp tidigt och sola! :D
Klockan 10 kommer mamma och väcker mig så får jag ta morgonsolen en snabbis innan Linus antagligen kommer :P

Blir ett litet nattinlägg, men har verkligen ingen lust att blogga nu när det är så varmt.
Knappt så jag sitter vid datorn.
Märkte ni nog i förra inlägget, var as stressad ;p

Har inte heller sminkat mig på flera dagar! Känns så skönt å kunna vara naturlig nu när det är varmt.

Åh gud, ska avsluta det här inlägget inan jag spårar ur.

Godnatt!




Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0