Själen svartnar.

Förlåt för en jävligt dålig uppdatering.

Igår var det fredag den 13:onde, grattis Hedwig!
Det var väl ingen oturs-dag igår? :)) Gick riktigt bra för mig på träslöjden, han berömde mig!

Men idag har jag absolut inget att göra, Linus kunde inte åka hit.. Så det blev ju inget då.
Och åker om 11 dagar, så måste hinna träffa honom!

Kollade på Never Say Never - Justin bieber, alltså hans film. 
Man ändrade ju uppfattning om honom! Sjukt mysig kille alltså. :)
Blev ju lite tagen när han gav gratis biljetter!

Nu ska jag sluta babbla och fortsätta kolla på film.

Ciao!

Kommentarer
Amanda

Har sett filmen. Justin är ju så himla bra, och nästan lite förbjudet söt. Haha. Vart såg du filmen förresten? :-o

2011-05-14 12:12:05
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/
Anonym

tackar,vi måste verkligen gå på stan eller nåt nån dag<3

2011-05-15 22:04:33
URL: http://candypocket.blogg.se/

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0