Smile.

Nehepp, det blev inget åskväder? Tur det.
Men jag poppade iallafall popcorn, och hade det lite mysigt. :)

Nu ligger jag i sängen och har så himla tråkigt, men planerar sommaren lite.
Det kan man inte direkt göra, för det händer alltid roliga saker fast man inte har planerat det!

Om typ.. 21 dagar så åker jag till Serbien! Sjukt nice, och soft. :)
Blir där från 24 maj till 31 maj, ganska skönt. Kommer hem 1 vecka innan skolavslutningen!

Det är då vi bara har soft! Typ disco, lek&buslandet, sova över på ett sommarställe.
Det är ju lite skönt egentligen? Så ja.. Hehe!

Jag vet inte vad jag ska skriva mer direkt..

Får väl se om det blir ett kvällsinlägg,

Tingeling!

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0