Why is it so hard to say hello for the first time?

Dåligaste uppdateringen, jag vet! Men har direkt ingen lust.
Idag har jag vart med Linnéa en snabbis i stan, fick massor med hårda bollar i huvudet, så fick en liten hjärnskakning.
Woho typ? Nej men spydde förut, och sådant.. Behöver inte gå in på detaljer, barn!

Just nu sitter jag och pratar med älskling i tlfn! Hihihi, sjukt härligt!
Och laddar ner Scream 4, sjukt awesome! Sett alla Scream, så kommer bli roligt.

Imorgon är det piss skola, men får väl kämpa mig igenom veckorna.
Åker ju om 10 dagar, så det är sjukt chill!

Men Linn är inte i skolan, så ganska jobbigt. Hoppas hon har det bra i Rohodos, vettefan hur det stavas, anyways.
Orkar inte skriva mer, men aja!


Kommentarer
hedwig

svar: typ...imorron eller på torsag! :3 <3

2011-05-16 15:48:57
URL: http://candypocket.blogg.se/

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0