All i want for christmas is you.

Vet inte riktigt vad jag önskar mig, men har skrapat ihop en liten lista.

• Pengar.
• OnePiece/Ziperall.
• Gratis sms.
• Presentkort.
• Högtalare.
• Eyeliner (svart).

Skriver det här för jag vet att pappa läser min blogg, HEJ PAPPA! :D Nej men.. i år kommer iallafall min brorsa och hans fru, sen min kusin ifrån serbien.
Och då drar jag, mamma och Macki på kryssning den 22;onde december. Så.. vi kommer hem den 23;de, en dag innan jul. Riktigt mysigt..
Kom ihåg att det bara är 33-34 dagar kvar tills jul, kanske dags att börja skrapa ihop nånting som man vill ha. ;)

Kommentarer
Pappa

Hej Sanna !!! :)Du glömde att ditt brorsbarn kommer också..

2011-11-19 09:46:17

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0