Jag kan se dig, du vet att jag tittar, jag vet att du gillar.

argumentera nyss med pappa om bieber, och tänker inte berätta.. kommer få hela alla brudar efter mig. ;)
skoldagen var ganska awesome, fick låna dilles blåa strumpbyxor och mjukisar. sen käkade vi en bit pizza och drack cola, drog runt lite. gjorde en diagnos och sånt skit. gick väl lite bra. :)
drog hem, och inte gjort nånting.. ao.. ska väl packa väskan till gympan, yes.. jag ska vara med lite. är fortfarande hostig så ska vara med lite. :)
nu ska jag fortsätta dunka snook och lite sånt. ;) hare gött peepz!


och ni som säger att det är mitt fel att folk vill sluta på floda, fuck you. jag bestämmer över mitt eget liv, och inte ni. jag är lycklig på vidåker, har riktiga kompisar där. där man kan berätta hemligheter utan att dom kommer ut. så sköt er eget liv, och inte mina problem om någon vill sluta. floda är ett avslutat kapitel för länge sen, vidåker är bättre. jag vet det, jag känner det, och jag kommer trivas som fan.

Kommentarer
Pappa

Att folk vill sluta på Floda är inte ditt fel.Utan då måste det vara fel på Floda friskola !!!

Sen är det kanske så att många saknar dig och vill därför börja i samma skola som du.

2011-11-11 12:21:33
William

Vadå riktiga kompisar va int Hanna det eller ja eller Danne

2011-11-19 09:13:15

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0