Saknade vänner

godmorgon! jag sov inte så jäkligt mycket inatt, eftersom huset över järnvägen tror jag höll på med grävmaskiner. så helt spontant gick jag och hämta nagellack och sen målade naglarna! sen la jag mig ner och somna iallafall.
jag hostar också som jäkla fiskmås, slutar aldrig. om man säger såhär, nätterna är värst. och tur att lina inte kom, hon hade inte stått ut med min hosta. särskilt inte om vi kollar skräckfilm, och sen vill hon sova i min säng.
snackar just nu med tea på facebook, hon är erhört stolt över sig själv. ;) jag är med stolt över henne. duktig flicka, haha.

ivf.. jag ska dra ner och snacka med mammsen och käka frukost. :) hörs!

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0