Vissa killar är som "bluetooth", han är anslutan till dig när du är i närheten, men söker efter andra enheter när du är borta.

Hejsan grappar och flippor, väldigt seg uppdatering kan jag medge. Är sjuk atm, snorig, huvudvärk och ont i hela kroppen. Förjävligt med andra ord, kan vi säga.
Igår tillbringade jag dagen med att sitta och rita, galet vad ont i nacken man får alltså. Målade ivf en arg chibi, en "emo" chibi, och sen Kenny ifrån SouthPark. Blev väl ganska bra kan vi ju säga..
Försökte också fixa Amnesia, så jag skulle kunna spela. Men nej, då vill ju spelet fucka upp sig och inte starta. :)
Nej för tusan, nu ska jag slå på en film eller fortsätta rita! Har inget mer att säga just nu.
Ha det gött!

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0