Amnesia the dark descent - White night.

rubriken lyder ganska mycket, det jag sysselsätter mig med på nätterna är att kolla på DJ morfars videos, ni borde gilla hans videos och kommentera.
ligger just nu och har världens hosta, gtfo. sen har jag ganska ont i halsen.. dags att börja ta på sig mycket kläder kanske?
imorgon drar jag till tandläkaren, får se om jag träffar linn efter och att hon följer med mig hem. :) sen hela veckan så har pappa möten. hata mötet på torsdag men ja.. får se om jag måste följa med. :/
nyss slog min hund mig ganska hårt på fötterna. :( it hurts! nej men, lilla gubben sparkas i sömnen. ganska gulligt.

nu ska jag chilla vidare till American Dad, fred åt er peepz!




Kommentarer
KUNGENHEDWIG

http://candypocket.blogg.se/2011/october/veckans-awesome-.html#comment

VILL DU BLI VECKANS AWESOME? <:

2011-10-31 11:45:02
URL: http://candypocket.blogg.se/

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0