är du med i matchen eller är du lite försenad redan

kom typ hem för ungefär en timme sen. vart på stan, riktigt awesome dag! i början så var jag med ammi och olivia, vi busade i ammis lägenhet typ. och dampade med hissen, srsly dampade. sen drog ammi in, och olivia till sin pappa. då gick jag ensam ett litet tag tills jag träffade på albin, sen 5 minuter senare kommer leo, rasmus och martin :). så det blev nice! mycket skratt o sånt. sen drog vi till stadsparken, frös ihjäl nästan. och vi lekte typ vid lekplatsen. haha, skit roligt när rasmus stod på en sån gunga. sen så gungade han as högt, hoppade av, och fick typ gungan mellan benen. alla dog av skratt, tillochmed han. har film på det, men vet inte om det syns så mycket ;). bara att folk rapar, skrattar och rasmus säger aj och garvar. aja, thats my day.. nu ska jag väl mysa eller nånting. kom precis upp ur badet.



Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0