boy you got my heartbeat runnin' away

fyfan alltså!! den här dagen är oslagbar! först så frågade olivia om jag kunde komma till stan, men det kunde jag inte. så hon och ammi började gå mot baggetorp. (ungefär 1 mil till baggetorp ifrån katrineholm). så gick dom bara till tempo, sen skjutsade olivias mamma dom. så kom dom hit.. vi gick runt i skogen, lmao... skogsmullar? nej tror inte det. vi skrämde upp varandra, till slut kom vi ut på en åker och det var ju inte lite geggigt... så vi hade massor me ko-blaja under skorna, hahah. stod utanför bygdegården och försökte få bort det. sen fick jag värsta snille-blixten och drog skorna i gräset ;)! sen gick vi emot ett övergivet hus på andra sidan järnvägen. då blev vi typ helt.. psykade. så kom tåget, och det såg ut som det kom på vägen. så vi slängde oss typ åt sidan och skrek. såg nog väldigt konstigt ut.. men vi alla 3 hade hjärtattack och bara garvade. efter det så skulle dom typ hem.. så vi gick emot busshållsplatsen och fjantade oss. tror killarna som väntade på bussen trodde att vi var påtända eller nånting haha. aldrig skrattat såhär mycket i hela mitt liv, tack för en underbar kväll flickor! ♥



Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0