can't win your losing fight all the time

kollade på saw 3D och thor idag, eller ikväll? ivf kollade inte mkt på thor, och saw sög ju. det var ju rosa blod haha? dom kunde lika gärna använt ketchup eller nåt.. anyways, vet inte vad jag ska göra. blir väl att gå upp å lägga mig, sen glo på nitro circus eller nåt sånt.. jäkla repriser hela tiden :(. söndagen kommer säkert bli lame också, om jag inte hittar på något. som antagligen inte kommer bli av. dessutom, mitt i allting. så kommer lina till mig på höstlovet, känns ganska awesome. saknat henne lagom mycket.
ne fan, nu är jag för trött. suttit och stirrat på inlägget i 10 minuter nu.

I'm proud of my heart. It's been played, stabbed, cheated, burned and broken, but somehow still works.


FRED

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0