cinderella 2011

suttit i ungefär 1 timme med att måla en serie om Askungen, med pappa. i slutet började både pappa och jag tröttna, så jag målade en ferrari bil ;) undra vad min engelska lärare kommer säga om det haha. fick min ipad idag, det går fortfarande inte att blogga på blogg.se appen?! blir galen! så dagen spenderades på att vara inne på facebook och spela spel. :p orkade inte ladda ner så jätte mkt eftersom dom kommer ta in alla och uppdatera dom på fredag. så allting försvinner. woho, vilken information om dagen. imorgon hoppas jag och ber att olivia är i skolan. känner mig fett vilse utan henne. dessutom var hanna sjuk, så.. lite forever alone var man kanske :p

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0