vidåker

TORSDAG :
jag kom dit, och typ snackade med rektorn. fick en hel hög med papper, inte så jätte nice. drog sen upp till 7B, min klass alltså. min nya. fett skön klass!
jag förenades med linnea, dille och berri. sjukt sköna brudar dom också. ;) sen typ traskade man runt där och kände sig populär när folk skrek ens namn och kramade en. ♥ THAT FEELING ALLTSÅ!
haha, fast det var bara folk jag kände som gjorde det btw. :(
ah men sen hämtade pappa mig vid 3 och jag var helt slutkörd och somnade på soffan tror jag.

FREDAG :
jag drog till skolan som vanligt, chillaxade lite och drog runt på lektion. har absolut inte gjort nåt på lektionerna, bara suttit som ett retard och kollat på. idag var det ju utklädningsdag, ganska soft. folk knäppte kort på allt och alla. blev lite smått frustrerad.. hoppade på veronica och typ hade brottningsmatch för hon tog kort. sen tog jag hennes åsne-huvud och hon efter mig. såg ganska sött ut när vi dansade fram i korridoren. ;) ah men sen så var man ju lite social med putte, och fick ganska mycket kramar :) sweet like potato.

skrev ett inlägg om båda dagarna eftersom jag inte bloggat på 2485758 dagar. :) sorry guys. nu vet ni anledningen också. ;) aja, ska chilla lite nu för det är höstlov, så ja.. TJARÅ!

Kommentarer
Jennifer :)

hej hej :3

Jag har just nu dagens blogg på min blogg.

är du med ? :)

2011-10-30 21:46:56
URL: http://smilili.blogg.se/

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0