what I don't understand is how a person can tell you so many lies and never feel bad about it

inte bloggat sååå himla mycket. hehe, bloggtorka. men.. igår så drog jag in till stan vid 12 och träffade olivia. så satt vi vid netto och snackade. sen kom martin och ammi. sen så drog vi till donken eftersom ammi ville ha cheeseburgare. då stötte jag på sarah, ouf. men det gick bra. sen stötte vi på moa och enna. riktigt trevliga tjejer. fick smaka cola och godis av dom. riktiga gotteungar ;). ehm, sen gick vi runt typ jätte mycket, det började regna så då gick vi till stadsparken och satte oss på scenen. riktigt mysigt att sitta där när det regnar och lyssna på musik. anyways, sen åkte jag hem och sånt. duschade, och ja..

btw, jag ska byta skola.. dock tänker jag inte säga till vilken. suprise suprise!
det var väl allt jag hade och säga tror jag? fixade också en header till linn igår, (kommer inte ihåg hennes bloggnamn så kan inte länka, sorry!)

OVER-AND-OUT!

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0