den ända gången du är nöjd är när jag går ner, ber du om mer. så ber du alltid om mer, när jag går ner.

tja pepz! kunskapsdagen var väl rätt awesome? vi vann dock inte, bara massa på vidåker som vann. konstiga stationer också, vi skulle byta däck, räkna ut tal, kasta bollar.. yeah, you name it! mycket skratt, film finns på fb för dom som har mig :). det var när någon andreas wallin/vallin skulle sjunga. filmade bara sista låten. fast då störde milton mig ganska mycket! han satte huvudet framför min mobil och skit :p. sen drog jag hem vid typ halv 12. så nu ska jag väl ladda ner någon film och sen kolla på fronter om våran läxa har kommit upp.. usch.

fred!



Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0