från den djupaste platsen mörkaste delen

av min själ vill jag berätta det här

jag hoppas, jag drömmer att marken du går på går sönder. jag hoppas att ditt vin blir till vatten. blixtrar prickar dig. hälsa till stan vi hörs. jag hoppas att olika olyckor händer du vet vad jag känner. jag hoppas du får leva med det resten av ditt liv. jag hooka dig en plats att bo när det var svårt, gav dig min axel när du var full av gråt. låna dig pengar att klara dina knipor, hamnar du i helvetet skicka mig ett vykort. vill hellre genomleva nittonio jävla vintrar, att rulla naken över krossat glas, äta fimpar. än att nånsin igen känna dina vibbar. du ljög fan bättre än delfinerna simmar. huvudperson i mina sämsta minnen.

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0