girl i wanna yeah yeah yeah

fyfan alltså, min näsa är sten-täppt, mår illa somfan, har huvudvärk och halsbränna. ändå måste jag till skolan? :s så jävla sjukt. pratade med jesper i tlfn, på fredag blir det att åka hem till han och prata ut antagligen. THE BIG MOMENT. ne men, är så sjukt glad att Cissi, Celia, Linn, Hedwig och Olivia finns för mig! det betyder så jävla otroligt mycket. ni tjejer är så jävla grymma, älskar er!


Guys are douchebags and I hate them all.
They don't know how to deal with women and I feel that's why the lesbian rate is going up in this country.
- Nicole "Snooki"
Guys are douchebags and I hate them all.
They don't know how to deal with women and I feel that's why the lesbian rate is going up in this country.
- Nicole "Snooki"

Kommentarer
hedwig

jag älskar dig mest tjejen.

du är så jävla grym<3

2011-09-24 00:38:56
URL: http://candypocket.blogg.se/

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0