i just want you to be happy

är det bara jag som inte kan beskriva min drömkille/tjej? jag faller bara för någon helt plötsligt. folk kan beskriva hit och dit om deras dröm. det är ganska awkward att bara stamma när folk frågar hur min drömkille/tjej ser ut. utseende spelar ingen roll, det kommer i sista hand. i första hand kommer personlighet, familj, och sånt.
fast jag gillar att vara kortare än den jag är tillsammans med. för då kan jag lyssna på hjärtslagen, ganska konstigt men det är mysigt att bara luta huvudet mot deras bröstkorg när man kramas och höra hur hjärtat slår. dom flesta killarna nuförtiden som är typ yngre, dom är ganska kort. dom äldre är ganska långa. 

Tumblr_lq8fql0drq1qfrhryo1_500_large
Tumblr_lrf28ldovd1r2gjp1o1_500_large
Tumblr_lqr3r4ptlr1qlsi7do1_500_large
Tumblr_ln5svhsbqx1qdskqqo1_500_large

Kommentarer
Klara

håller med dig på alla noter! :)

2011-09-12 19:30:26

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0