i want you next to me

okej, man ska aldrig säga aldrig. jag drog in till stan vid 16.20, pratade lite med oskars mamma i väntan på bussen. ;) drog som sagt in vid 16.20 och var framme ungefär 17.00 eller nåt. så pratade med linn i en timme ungefär. gick bort mot jespers lägenheter och satte mig vid en bänk längre bort. hörde jesper vissla på mig. så kom han och vi kysstes, osv. sen så stod jag, jesper och dennis. och typ snackade vid jespers moppe och hans farsas bil. sen drog vi till donken för dom skulle käka. stötte på massa folk, jag och jesper satte oss en bit bort och gulligullade. :) han tänkte slita isär mitt busskort om jag skrek när han petade mig i midjan. :( så fick bita ihop och hoppa runt som en kyckling. folk kollade ganska mycket, hehe. dog ganska mycket när han sa älskling och jag gillar dig face to face. blev lite smått generad. ah sen kom hans parents och hans farmor. dom skulle typ också käka där. så jag drog till bussen vid 18.10 och den var redan där?! fick lite panik och sprang. den skulle inte gå förrän 18.25. sen gick jag hem ifrån busshållsplatsen i spöregn, wiho! nej men. det var min dag, ganska perfekt ändå. :) puss!

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0