jag vägrar att känna mig dum så jag stänger min mun

dagen idag var rätt så awesome.
kommer dock inte ihåg första lektionen.. men iaf, efter den så hade vi gympa. haha, pingis. så jag var med. men killarna körde lite brutalare pingis, om man förlorade fick någon skjuta en pingisboll hååårt på den som förlorades rygg ;). aouch! såg ut att göra ont, dom fick röda märken och grät halvt, haha! sen så hade vi resurs, fick väl inte så mycket gjort. eftersom jesper skällde på oss, några hade typ gjort oväsen och skit. sen musik, då fick jag veta att david var på floda. otroligt värre. så sen hade vi lunch, då sa.. vetfan inte vad hon heter, men iaf. hon sa att david ville träffa mig, men pallade inte då. snackade ju med olivia om massa awesome saker. t.ex telletubbies ;). ah, men sen hade so, då träffade jag han fort. schysst kille! sen så drog vi hem. och nu sitter jag här.
imorgon drar jag nog in till stan för att leka med linn (my homie!♥). sen på söndag blir det antagligen filmkväll med olivia, riktigt mysigt! nu ska jag sluta skriva, för jag märker att det här blir låååångt ;).

Puss!



Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0