my gift is my song and this one is for you

det blåser som helvete ute! tror fan att det är ett flygplan utanför dörren. bussen vinglade somfan idag, flaggstångar var böjda, träden välte halvt. herregud alltså. aja, sts. idag var jag ensam hemma tills nu, mamma och pappa var på möte. den tiden fördröjde jag med att cama, snacka skype, och äta äpple! äpple blev min middag idag, sa till mamma på skarpen att jag kunde fixa egen middag, ett äpple.. fin middag ha? ;) längtar tills onsdag-torsdag, för då får vi antagligen våra iPads?!!?! hur awesome är inte det?! fan alltså, börjar redan nu slarva med läxor! måste börja ta tag i skiten nu.. aja, vi hörs pumpkins!

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0