oh this is gonna be a good life

precis kommit in, satt ute med lella och mamma. pratade lite allmänt, och har fått en "ny" höstjacka, det är mammas gamla, som är typ beige och lite sådär tunn. hon kan inte ha den längre så jag tog den ;). perfa! har den sålänge tills jag hittar min dröm jacka! ska senare kolla på my sister's keeper. eftersom alla säger den är så bra, och att dom gråter till den. ähm.. imorgon får vi se om vi drar till norrköping, behöver shoppa mer kläder! 
hehe, idag har jag väl inte gjort något annat.. snackat med dennis i skype, vart å käkat hos kusinerna, på loppis och haft allmänt skoj! ne fan, nu ska jag nog kolla på den. kan inte hålla mig! SHOLONG!



Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0