that we will begin to live

vart med jesper och dennis hela dagen efter skolan. hade bara en riktig lektion idag, dom andra var massa fjant lektioner. ah, dom mötte mig vid resecentrum, snälla pojkar :). sen gick vi till gottoteket, och jag köpte jolt cola åt jon, och en energidricka till jesper. sen gutta ner till euro shore, vet inte varför. då köpte jag en monster till dennis för 9 spänn. som ett litet plåster på såret, ne men ;). sen taggade vi hem till jesper. dennis spelade WoW hela tiden, dunkade musik, jag och jesper satt å pratade ut i sängen och flummade galet mycket. ah, sen gick det lite överstyr, men sånt händer ;)! sen jagade jag jesper runt halva lägenheten efter min tlfn. sen för han tänkte ta lös snus, och sen röka. blev lite smått arg, men sen fick han röka :). 
hahha dennis har galen humör. jag och jesper låg under täcket och pratade. sen tog vi bort täcket :

jesper - fan vad varmt det är!
dennis - sluta knulla förfan då.
jag - hahaha *lägga mig under täcket*

ah.. galen dag, och sjukt awesome.

Kommentarer
Dani o Jojo

Hej där :)

Kom gärna förbi hos oss och checka in vår nya design!

KRAM

2011-09-19 12:37:57
URL: http://picsmania.blogg.se/

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0