Hang up on somebody that you used to know

Jag ska ta blodprov imorgon, huhu. Min körtelfeber har gett mig något bakslag. Så jag är helt snorig, gör lite ont när jag sväljer och min kroppstempratur är helt åt skogen.. But anyways, känner att jag snart måste inhandla ett par ljusblåa lite små trasiga shorts. Sen köpa nitar och mixtra lite. Mycket mycket billigare än att köpa ifrån Gina, kostar typ 300spänn styck. Och man kan köpa ett par för 199 och göra liksom vad man vill? Min tanke menmen, alla tänker olika. Tycker det bara är onödigt att slänga ut 300spänn på nånting man kan göra själv? ;)
Ehm, ja ni.. Har inte något mer att säga än att jag leker Chubby Bunny med mina Marshmallows, sjukt äckligt efter ett tag men det är ju roande. :)
Nu ska jag fortsätta gotta godis och slå på tv och ta det lugnt. Kanske ställa några toarullar vid min säng så jag har, hehe! Men puss, vi hörs senare!


Kommentarer
Amanda -foto och vardag

åh vad fin du är !

kika in på min blogg :)

2012-05-12 12:18:17
URL: http://mandaandersson.devote.se

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0