Buhuh..

Haft världens underbaraste dag, åkte in till läkaren vid 9 och blev klar 09.10 då jag skulle in till han? haha. sen åkte vi och handla, lämnade en skohylla o hämtade upp finaste! åkte hem, kollade tv, spelade lite slender med han var för feg ;).. sen så tog vi massa kort, kolla scrubs och sånt. tog bussen in 18.55 till stan för att han skulle ta 20.00 tåget hem.. seriöst, usch.. hatar det :( anna kom iallafall och höll oss sällskap, sen så kom tåget och jag vill bara gråta.. men vi ses nog snart, fan att äckelskolan ska börja asså. men jag och anna gick till filmkedjan, jag köpte onödigt lösgodis för 18:- spänn (blev ganska mycket), så sitter och tröstäter medans jag smsar med älskling och alin.
imorgon blir det väl dra in till stan med lisette och käka nånstans, typ fira sista sommarlovsdagen. men aja puss!

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0